Hoppa till innehåll

Ilotulitemyynti käyntiin – tubettajat kampanjan keulaan

Tukes
Julkaisuajankohta 27.12.2016 16.06
Tiedote

 

Turvallisuus ja kemikaalivirasto haluaa tänäkin vuonna kannustaa ilotulitteiden käyttäjiä varovaisuuteen ja huolellisuuteen, ettei uudenvuoden juhlinta päättyisi ikävällä tavalla. Kampanjan keulakuvina ovat tänä vuonna supersuositut Hydraulic Press Channel -tubettajat.

– Viime uutenavuotena loukkaantuneiden joukossa oli erityisen paljon keski-ikäisiä miehiä. Sen takia kutsuimme tämänvuotiseen ilotulitekampanjaamme mukaan huippusuositun YouTube-kanavan Hydraulic Press Channelin, jonka seuraajien joukossa on paljon myös tähän kohderyhmää kuuluvia. Oli hienoa, että kanavan pitäjät Lauri ja Anni Vuohensilta innostuivat lähtemään mukaan, Tukesin viestintäjohtaja Johanna Salomaa-Valkamo kertoo.

Kokeilemalla uudenlaisia viestintäkanavia Tukes uskoo tavoittavansa niitäkin kohderyhmiä, joita viraston viestintä ei välttämättä muuten löytäisi.

Mitä tapahtuu, kun palavaa ilotulitetta puristetaan hydraulipuristimella? Katso Hydraulic Press Channelin video täältä

Tubettaja Roni Bäck: Näin HPC:n video tehtiin
Tillbaka till toppen