Näin vahvistat nimileiman rekisteröinnin

Nimileiman rekisteröinti pitää vahvistaa kolmen vuoden välein. Tukes lähettää asiasta tiedon yrityksellesi sähköpostilla noin kuukautta ennen rekisteröinnin umpeutumista, joten ilmoitathan Tukesiin, jos yrityksesi yhteystiedot muuttuvat.

Ohjeita rekisteröinnin vahvistamiseen

  • Mene sähköiseen asiointipalveluun, valitse listalta Tukes-palvelut, ja sieltä Nimileima-asiat. Kirjaudu pankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla sähköiseen asiointipalveluun, ja valitse minkä hakemuksen haluat tehdä. Täytä sitten pyydetyt tiedot sähköiseen hakulomakkeeseen ja klikkaa Lähetä-kohtaa.

  • Jos et halua yrityksen tietoja näkyviin nimileimarekisteriin, valitse sähköisestä hakulomakkeesta kohta ”En halua yritykseni tietoja julkiseen rekisteriin”. Silloin Tukes vie rekisteriin ainoastaan nimileiman ja sen voimassaolo- ja vahvistamistiedot. Muuten rekisteriin tulee näkyviin myös nimileiman omistavan yrityksen nimi ja paikkakunta.

  • Toimita nimileimanäyte Tukesiin mieluiten selkeänä valokuvana tai pienellä metallilevyllä, jos Tukes tätä pyytää.

Nimileiman rekisteröinnin vahvistaminen on maksullista. Katso hinnat Tukesin hinnastosta.

LISÄTIETOJA

Tukesin nimileimarekisteri.

sähköposti: [email protected]

Nimileiman rekisteröinnin vahvistaminen

Saat Tukesilta tiedon sähköpostiisi noin kuukautta ennen edellisen rekisteröinnin päättymistä

Siirry sähköiseen asiointiin
Siirry osoitteeseen https://sahkoinenasiointi.ahtp.fi/fi/palvelut, valitse listalta Tukes-palvelut, ja sieltä Nimileima-asiat. Kirjaudu pankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla sähköiseen asiointipalveluun ja valitse Nimileiman vahvistaminen. Täytä huolellisesti pyydetyt tiedot.

Lähetä nimileimasta selkeä valokuva tai leimamalli Tukesiin, jos tätä pyydetään.

Tukes lähettää rekisteröinnistä yrityksellesi ensin päätöksen sähköiseen asiointipalveluun ja myöhemmin laskun

Katso myös